wtorek, 29 stycznia 2013

Porównanie - Pampers 3 i Dada 3

Dużo słyszałam na temat podobieństw i różnic pieluch Pampers i Dada. Na forum, na którym się udzielam dyskutowałyśmy trochę o tych pieluchach. Postanowiłam zatem dokonać porównania, jako, że moje dziecię korzystało z jednych i drugich. Będę oceniać rozmiar 3.




Na pierwszy rzut oka pieluchy niewiele się od siebie różnią. 
Wzięłam więc oba produkty w dłonie i muszę przyznać, że Pampers jest w dotyku bardziej miękki. Jeśli chodzi o grubość - pielucha Dady jest jednak grubsza. Nie zauważyłam natomiast różnicy w chłonności - obie chłoną tak samo. Rzepy również trzymają tak samo dobrze. Wkłady aloesowe także się od siebie nie różnią. Spora różnica jest natomiast w cenie. Za 64 pieluchy Dada zapłacimy 28,99 zł, za 70 sztuk Pampersa - około 55 zł.
My używamy i Dadę, i Pampersa.  



Spodobał Ci się ten post? Nie przegap następnego wpisu!
Polub "Świat młodej mamy" na Facebook'u :)

Porównałam też:


5 komentarzy:

  1. nooo, Paula, wiedziałam, że dasz radę z tym porównaniem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie tylko pampersy. Moja Majeczka odparzała się od Dady :(
    Szkoda bo są tańsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd taka cena pampersów. W Krakowie taka paczka pampersów kosztuje około 40 zł.

      Usuń
  3. Polecam Wam stronę https://kosznapieluchy.pl/ , gdzie znajdziecie najrózniejsze kosze na pieluchy oraz pamersy. Kosz ten zapewnia ochronę przed nieprzyjemnymi zapachami, zarazkami i bakteriami.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)