niedziela, 27 stycznia 2013

Witam się serdecznie na moim pierwszym blogu :)

Kochani!
Postanowiłam pisac bloga.

Z racji tego, że jestem młodą mamą i zajmuje mi to jak na razie całe teraźniejsze życie, blog będzie głównie o tematyce związanej z dziecmi.
Będąc w ciąży sama krążyłam po internecie w poszukiwaniu recenzji o różnych produktach.
Wspomogę mamy w tej drodze, umieszczając moje własne opinie o kosmetykach i artykułach dla dzieci.
Oprócz tego jestem też młodą kobietą, która w dalszym ciągu potrzebuje o siebie dbac :)
Będą też zatem recenzje kosmetyków dla kobiet (pielęgnacyjne, kolorówka itd.)
Prowadzę także dom, więc mam nadzieję, że posty z serii "Pani domu" również Wam się przydadzą :)

Zapraszam zatem do śledzenia mojego bloga, a w razie pytań, uwag lub propozycji dotyczących bloga, proszę o kontakt:


  mama.kontakt11@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)