wtorek, 29 stycznia 2013

Wkładki laktacyjne LOVI - mój no.1

LOVI - druga twarz firmy Canpol babies. I właśnie to jest mój typ wśród wkładek laktacyjnych.

Zapraszam na recenzję :)


Znakomicie chłoną wyciekający pokarm (dzięki wkładowi żelowemu i 4 warstwom ochronnym) i, co najważniejsze, nie przepuszczają go. Rozmiar mi pasuje jak najbardziej, to największe wkładki laktacyjne, jakich używałam, co dla mnie jest plusem. Przylepiec trzyma zadowalająco. Każda wkładka jest zapakowana oddzielnie, co jest dobre, kiedy wychodzimy i trzeba kilka ze sobą zabrać. Wkładki nie odznaczają się pod ubraniem.
Cena (jak za tę jakość) jest bardzo przystępna. 40 sztuk kupuję za 19,99 zł, natomiast 20 sztuk kosztuje około 13 zł.
Kupiłam raz, poszukując najlepszego dla siebie produktu i dalej już nie szukałam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)