poniedziałek, 11 lutego 2013

Głęboko oczyszczające paski na nos z aktywnym węglem

Są to jedyne paski do walki z zaskórnikami, jakie testowałam. Co pisze o  nich producent?
Oczyszczające paski na nos ze specjalnie opracowaną formułą zawierającą aktywny węgiel, przeznaczone są do usuwania zaskórników, zanieczyszczeń i sebum. Zawarty w paskach węgiel jest sprawdzonym środkiem w skutecznej walce z zanieczyszczeniami, a olejek z mięty pieprzowej i ekstrakt z oczaru wirginijskiego zapewniają uczucie chłodu i świeżości oraz działają ściągająco i antybakteryjnie. Paski w prosty sposób oczyszczają i zamykają pory, dzięki czemu skóra staje się zdrowsza. Opracowane specjalnie do stosowania na powierzchni nosa paski, idealnie przywierają do zanieczyszczeń w porach, będących przyczyną zaskórników. Efekt widoczny jest natychmiast po usunięciu paska. Paski są hypoalergiczne, testowane dermatologicznie.
Zatem jeśli chodzi o obietnice producenta, to już mówię co jest zgodne z prawdą. Mianowicie paski są idealne do walki z zaskórnikami, u mnie działają znakomicie. Nie usuwają za jednym razem wszystkich, jakie są, ale 50% wyciągają ze skóry, na pewno. Przy porządnej aplikacji paska nawet w porywach do 75%.
Czy dają uczucie chłodu? Ja tego osobiście nie zauważyłam, ale raczej niezbędne mi to nie było. Wystąpiło zatem uczucie świeżości i działanie ściągające. Czułam, jakbym miała nowy nos :)
Racja również w tym, że efekt widoczny w chwili usunięcia paska. Widać nawet na pasku, ile tego dziadostwa wyciągnął. 
Minusem mogłoby być dla niektórych to, że pasek pozostawia czasami ciemny ślad na nosie. Dla mnie to nie jest problem, bo bardzo łatwo można się tego dorobku pozbyć - przy pomocy wody i mydełka.
Jedynym ich mankamentem, który spać mi po nocach nie daje jest fakt, że mało ich w tym opakowaniu. 6 sztuk w cenie około 14 złotych.
Muszę jednak przyznać, że kupować je będę, bo to znakomity produkt, przede wszystkim skuteczny. Polecam z całego serca borykającym się z takim "darem" natury :)

8 komentarzy:

  1. ooo, nawet nie wiedziała ze takie paski sa, ale ja jestem do tyłu...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jesteś do tyłu :) u nas takie paski są mało popularne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na moje mini rozdanie w owiecccckowej-szafie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też korzystam z plasterków tej firmy tyle, że białych. Naprawdę są dobre, tylko tak jak napisałaś cena jest zbyt wysoka. Ale ogólnie produkt na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba musze się skusić ;)
    zapraszam http://kosmetykikamciaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś takich pasków tylko chyba innej firmy ale też bardzo dobrze oczyszczały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę :) Muszę się nimi zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)