środa, 20 lutego 2013

Joanna Jedwab odżywka do włosów w spray'u

Odżywka w sprayu ułatwiająca rozczesywanie Jedwab dedykowana jest do włosów suchych, matowych, zniszczonych zabiegami fryzjerskimi. Zawarte w recepturze hydrolizowane proteiny jedwabiu tworzą na powierzchni włosa nawilżający, ochronny film, a dodatkowe składniki kondycjonujące ułatwiają rozczesywanie. Po aplikacji włosy mniej się elektryzują i stają się bardziej gładkie. Nabierają jedwabistego połysku oraz miękkości.

Odkąd obcięłam włosy, nie są one zniszczone, wzmocniły się nieco, ale i tak dalej używam tą odżywkę. Jak to jest z obietnicami producenta?
Nakładam odżywkę po umyciu, na mokre jeszcze włosy (takie je rozczesuję) i muszę powiedzieć, że bez jakiejkolwiek odżywki przy tej czynności cierpiałabym męki. Ta odżywka jednak nie jest jakąkolwiek. Z łatwością rozczeszę włosy po aplikacji tego kosmetyku, co niezmiernie mnie cieszy.
Czy niweluje elektryzowanie włosów? Nie wiem, moje się nie elektryzowały, więc nie jestem w stanie ani potwierdzić, ani zaprzeczyć.
Na pewno włosy są po niej mega gładkie, super miękkie. Nawet "lejące się" przez palce (lubię taki efekt :))
Tak więc z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że producent nas nie zrobił w konia, wypisując rezultaty po stosowaniu tej odżywki.
Zapach: hmm, taki "fryzjerski" :) ale mi on nie przeszkadza. Przyzwyczajenie ;)
Kosztuje ona około 9 zł za 150ml i jest wydajna. Na zdjęciu widać ile ubyło płynu z opakowania. Tyle zużyłam przez 10 tygodni, przy myciu włosów co drugi dzień. 

Stosujecie tą odżywkę? Możecie powiedzieć coś o tym, jak działa ona na elektryzujące się włoski?

6 komentarzy:

  1. Nie widdziałam takiego jedwabiu w spreju :/
    bardzo lubię kosmetyki Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam jej jeszcze, a lubie produkty Joanny..

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemny kosmetyk. polecam Wam dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo super :D muszę sobie taki jedwab kupić ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedwab od Joanny jest naprawdę super! Osobiście używam takiej odżywki tylko, że nie w sprayu, lecz do spłukiwania. Niedługo na moim blogu recenzja :)
    Zapraszam, więc do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam tej odżywki

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)