poniedziałek, 18 lutego 2013

Paczuszkowo :)

Dzisiaj w skrzynce zastałam avizo (pewnie listonoszka przyszła kiedy byliśmy na spacerze). Na poczcie pani wręczyła mi dwie niemałe paczki.

Co było w środku?


Jak widać, jedna paczuszka to przesyłka od firmy BoboVita. Otrzymałam ją dzięki ankiecie, którą wypełniałam przy wypisie ze szpitala.
W środku znalazłam słoiczek marchewki z ryżem po 4. miesiącu i poradnik żywienia małego dziecka - plan 5 kroków urozmaicania diety.



















Druga przesyłka pochodzi od Pollena Ostrzeszów i jest efektem mojej współpracy z tą firmą :)
Do przetestowania otrzymałam:
  • mydło w płynie z olejkiem migdałowym Dzidziuś 300ml
  • próbkę balsamu do prania kolor Dzidziuś 80ml
  • próbki szamponu dla niemowląt i dzieci z proteinami pszenicznymi i wyciągiem z bawełny Dzidziuś 3x12ml
  • próbki szamponu z ekstraktem z karczocha i proteinami pszenicznymi Biały Jeleń 3x12ml
  • próbki żelu do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem Biały Jeleń 3x12ml
Szampon Białego Jelenia przetestuje mój mąż, bo ten kosmetyk jest przeznaczony do włosów ciemnych :)



Stosowałyście jakiś z tych kosmetyków?Mamy, dostałyście przesyłki od BoboVity lub innych tego typu firm?