poniedziałek, 18 lutego 2013

Paczuszkowo :)

Dzisiaj w skrzynce zastałam avizo (pewnie listonoszka przyszła kiedy byliśmy na spacerze). Na poczcie pani wręczyła mi dwie niemałe paczki.

Co było w środku?


Jak widać, jedna paczuszka to przesyłka od firmy BoboVita. Otrzymałam ją dzięki ankiecie, którą wypełniałam przy wypisie ze szpitala.
W środku znalazłam słoiczek marchewki z ryżem po 4. miesiącu i poradnik żywienia małego dziecka - plan 5 kroków urozmaicania diety.



















Druga przesyłka pochodzi od Pollena Ostrzeszów i jest efektem mojej współpracy z tą firmą :)
Do przetestowania otrzymałam:
  • mydło w płynie z olejkiem migdałowym Dzidziuś 300ml
  • próbkę balsamu do prania kolor Dzidziuś 80ml
  • próbki szamponu dla niemowląt i dzieci z proteinami pszenicznymi i wyciągiem z bawełny Dzidziuś 3x12ml
  • próbki szamponu z ekstraktem z karczocha i proteinami pszenicznymi Biały Jeleń 3x12ml
  • próbki żelu do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem Biały Jeleń 3x12ml
Szampon Białego Jelenia przetestuje mój mąż, bo ten kosmetyk jest przeznaczony do włosów ciemnych :)



Stosowałyście jakiś z tych kosmetyków?Mamy, dostałyście przesyłki od BoboVity lub innych tego typu firm?

17 komentarzy:

  1. to mydełko migdałowe jest swietne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) dziś użyliśmy go pierwszy raz. zapach cudowny :)

      Usuń
  2. jestem ciekawa tego mydełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończymy testowanie, będzie recenzja :)
      zapraszam.

      Usuń
  3. pollena ma super produkty i super traktuje dziewczyny i blogi, które z nimi współpracują :-) Mydełko niesamowicie pachnie!

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. miłego testowania...sama dostawałam takie paczuszki od bobo vity i hipp, przygotuj się na większą ilość takich paczuszek dzięki tym ankietom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiem, że nie mam nic przeciwko takim niespodziankom :)

      Usuń
  5. Fajne paczuszki ; )



    testerkaproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja droga OTAGowałam Cię- teraz Ty pokaż, co masz w szafie :) http://dzieciaczkowo-kolorowo.blogspot.com/2013/02/pokaz-co-masz-w-szafie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez dawałam im ankiete w szpitalu, najfajniejsze było w ty że gdy wychodziłam z Mają to dostaliśmy 3 dże paczki z prubkami, ksiażeczkami itp. miło :))
    A u ciebie jak było?
    Ile twoja dzidzia ma >?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, o czym mówisz. my dostaliśmy dwa duże pudełka :)
      mój synek 11 marca skończy 4 miesiąc ;)

      Usuń
  8. Ciekawa paczuszka :) mam pytanie, co do mydła.. jak bardzo się pieni i od kiedy można go używać? Właśnie czekam na drugiego synka, który będzie z nami za jakieś 6 tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje :)

      mydełko pieni się, ale nie wychodzi z niego duuuża piana :) malutko tego. co mnie osobiście bardzo cieszy, bo kąpię synka w wanience i nie miałabym go jak opłukać z takiej piany :)
      tego mydełka można używać od 1 miesiąca życia :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)