środa, 13 lutego 2013

Syoss Volume Lift Shampoo

Dzisiaj recenzja produktu, który kupiłam kompletnie w ciemno, nie czytając o nim żadnych opinii. Śpieszyło mi się, więc wzięłam z półki ten, który miałam pod ręką.
Nowy Syoss z PRO-CELLIUM KERATIN. Wysoce skuteczna formuła wzmacnia włókna włosa. Sprawia, że włosy wyglądają pięknie, jak po wizycie w salonie fryzjerskim. Szampon VOLUME LIFT dla włosów delikatnych, bez energii. Delikatnie myje. Nie zawiera silikonów. Wzmacnia strukturę włosów od nasady i zauważalnie zwiększa ich objętość bez obciążania.

Powiem tak: nie żałuję, że to właśnie ten szampon miałam pierwszy pod ręką w drogerii, bo odkryłam szampon, który chyba ze mną zostanie (o ile nie znajdę innego szamponu, który będzie od niego lepszy).
Zapach według mnie jest śliczny, ale to kwestia gustu :)
Konsystencja ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka, perłowa (jak widać na zdjęciu), ale dobrze rozprowadza się na włosach. Szybko tworzy sporo piany, przez co jest wydajny. 
Dobrze zmywa z włosów zanieczyszczenia.
Jednak po spłukaniu szamponu włosy są twarde, w dotyku jakby sztuczne.
 Przyznam wzmocnienia nie zauważyłam. Myślę, że gdyby wzmacniał, efekt byłby widoczny. Moje włosy są lekko osłabione po porodzie i jak wypadały, tak wypadają.
Nadaje im objętości, jednak efekt nie utrzymuje się zbyt długo (około 5 godzin).
Nie obciąża i nie plącze włosów.
Cena: 18 złotych za 500ml.

Używała go któraś z Was?

7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś szampon z tej firmy, ale nie jestem pewna czy akurat tę wersję ;) Był całkiem niezły ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie widzę Cię w moich obserwatorach :(
      Też dodaje Twój blog do obserwowanych :)

      Usuń
  2. za bardzo nie lubie produktów tej marki bo mam po niej łupiez...

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go kiedyś, ale nie przypadł mi do gustu...ososbiście polecam Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama używa i chwali bardzo ten szampon:). Ja jeszcze nie używałam, ale mam to w planach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja tesciowa miala ten szmpon i mowila ze nawet niezly jest

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)