wtorek, 19 lutego 2013

TAG: Pokaż co masz w szafie :)

Z racji, że dzisiaj zostałam otagowana przez Monikę, która bardzo chce zobaczyć co mam w szafie, postanowiłam nie czekać do wieczora (kiedy to zawsze piszę posty na blogu) i zaspokoić jej ciekawość już teraz.

Bardzo proszę kochana :)

Oto moja szafka, na której trzymam swoje bluzki (i półka niżej z bluzkami męża).









Tutaj szafa, z ubrankami, które wiszą - bluzy, sukienki, garnitury, koszule, kurtki nasze i Kuby. Wyżej pościele. Niżej rzeczy męża: piłki do nogi, kufer z narzędziami.
Względny porządek :)  

















 I szafka mojego synka: tutaj panuje absolutny ład i porządek :) 


Tag został wymyślony przez Kathy Leonia :) 

Idąc tropem zabawy "podaj dalej", taguję Was, dziewczyny :)

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za taga,al ewierz mi - nie chcesz widziec ani wiedzieć co mam w szafie.. w sumie ja sama nie chce wiedziec ani widziec.. boje się ja otworzyć :/
    jak posprzątam to odpowiem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha :)))
    Dziękuję Ci za otagowanie :**
    Ale mam w szafie taki burdel, że aż żal fotki pstrykać :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pretekst, żeby posprzątać :)

      Usuń
    2. A i ogarnełam co nie co i dołączam :))) A godzine przestaw w komentarzach

      Usuń
    3. o, nie zauważyłam, że była źle nastawiona godzina...
      dzięki :)

      Usuń
  3. Dzięki za otagowanie. Oj chyba pora posprzątać w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za otagowanie, jak uda mi się znaleźć chwilę żeby posprzątać to odpowiem.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie jest zdecydowanie NAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, dzięki...chętnie zrealizuję TAG ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale, fajny tag :-) normalnie pierwszy raz go widzę :d ale, rzeczy swojego Słoneczka masz najpiękniej poukładane :-)

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)