niedziela, 17 marca 2013

Babka domowa i babka cytrynowa

Dzisiaj również będzie na słodko, ale obiecuję od jutra na jakiś czas z tym skończyć :)
Przygotowałam dla Was recenzje babek "Kętrzyńskie wypieki". Ja miałam babkę domową i cytrynową.

Czy i tym razem wypieki się udały? ;)






Oj tak, wyszły znakomicie! :)


 
Od razu wyjaśnię: wiem, że babki powinny być pieczone w formie do babek ;) niestety moją formę pożyczyłam komuś w ubiegłym roku w czasie przedświątecznych przygotowań i kompletnie o niej zapomniałam, co wiąże się z tym, że nawet nie wiem gdzie ona jest :D 
Babki świetnie się upiekły w formach keksowych, czyli nic straconego.

Jak wygląda przygotowanie ich to pieczenia? Tak, jak w przypadku piernika kętrzyńskiego: baaardzo łatwo. To każdej z nich wystarczy dodać 2 jajka, pół szklanki wody i 7 łyżek oleju. Wlewamy ciasto do blachy (uprzednio wysmarowanej tłuszczem i posypanej bułką tartą). Następnie wkładamy na 45 minut do rozgrzanego piekarnika (180°C). 
Po wystygnięciu babki możemy zrobić z nią, co tylko nam wyobraźnia i smak podsunie na myśl.
Ja babkę cytrynową posypałam cukrem pudrem, a babkę domową okrasiłam polewą czekoladową.
Powiem tak: smakowało całej rodzinie :)

Jeśli zainteresowały Was moje "babki" polecam wypróbować u siebie :)
Informacje o produktach znajdziecie tutaj.






4 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)