środa, 20 marca 2013

Body z Bodziakowa :)

Przygotowałam dla Was moją recenzję body, które mój synek otrzymał od bodziakowo.pl
Umieszczam również zdjęcie ubranka na Kubie :)

Czy warto je kupić?





Body były przez mojego syna już kilka razy noszone (około 5), prane były 7 razy, więc co nieco mogę już o tym produkcie powiedzieć.

Zatem do rzeczy.
Pierwsze, co uderzyło mnie po otwarciu paczuszki, to staranność - nawet na zdjęciu widać, jak perfekcyjne body zostały złożone przed zapakowaniem. 
Do paczuszki dołączony został liścik, który czytając razem z mężem, niezmiernie nas rozbawił :)

Pierwsze uczucie - niesamowicie miękki i przyjemny w dotyku materiał. Ciut grubszy niż inne materiały ubranek dla niemowląt (nie potrzebowaliśmy już nakładać na nie bluzeczki).
Literki również z materiału miękkiego (flock), delikatny meszek.

Byłam ciekawa, jak ubranie będzie wyglądać po praniu. Zanim założyłam je pierwszy raz, wrzuciłam do pralki. Po pierwszym praniu i wyschnięciu - OK.
Wygląd tak, jak przed praniem. 

Ale co jest najlepsze? Prałam je jeszcze 6 razy i efekt taki sam! Strasznie mnie to zaskoczyło, ale i ucieszyło. Napis był cały i na swoim miejscu, materiał się ani nie skurczył, ani nie zmechacił. 

Będę musiała zaopatrzyć syna w większą ilość body i bluzeczek z Bodziakowa :)  kiedy miałam dokonać wyboru produktu do testowania, oczy mieniły mi się od przeglądania wszystkich tych ubranek - aplikacje są na prawdę urocze! :)

Wszystkim mamom, które lubią dobrze wykonane, z dobrego materiału ubranka, serdecznie polecam zakupy na bodziakowo.pl
Zatem odsyłam :)


Słyszałyście o tej stronie z odzieżą dla niemowląt?
A może Wasze dzieci mają kilka ubranek z bodziakowa? ;)

4 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)