niedziela, 10 marca 2013

Co na deser? :)

Kilka dni temu będąc w sklepie zakupiłam deserową nowość Winiary Jabłecznik pod chmurką.
Ciekawa byłam tego deseru i od jakiegoś czasu nastawiałam się na zakup, aż w końcu zamiar przemieniłam w czyn. Przedstawiam Wam efekty :)
i moje spostrzeżenia, których nie mało.






Dużo rzeczy do przygotowania deseru nie potrzebujemy: 1kg jabłek, biszkopty, 250ml śmietanki 30%, 12 łyżek cukru.
Czyli praktycznie wszystko mamy pod ręką.
Powiem tak: moim zdaniem przepis każdy musi zmienić po swojemu. Ja zrobiłam według przepisu i wykładając na biszkopty jabłka (uprzednio podsmażone, podduszone i oblane mieszanką żelatyny i cynamonu z opakowania) płyn spod jabłek wyciekł mi bokami formy (forma tortowa, a więc z odłączanym dołem).
Następnym razem nie dodam wody w końcowym stadium smażenia jabłek.

Pianka o smaku waniliowym.
Mieszankę proszku z opakowania trzeba rozmieszać z ciepłą wodą, a po ostygnięciu wymieszać z ubitą śmietanką. Nie wiem, po co ją ubijać, skoro po dodaniu płynu żelatynowego i tak śmietanka wraca do pierwotnej postaci. Ale może się nie znam i ma to jakieś znaczenie.

Piankę dodatkowo oprószyłam startą czekoladą.

Czy trudne do zrobienia?
Łatwe, że nie wiem. I dosyć szybkie. Bez pieczenia.
Dość słodkie (jak dla mnie), więc nie da się tego dużo zjeść. To dobrze :)
 Cena: u mnie w sklepie za około 4 zł.

Mam w planach wypróbować jeszcze inne desery, z tej serii :)

Jakie jest Wasze zdanie? Próbowaliście tego deseru? A może pozostałych?
:)



8 komentarzy:

  1. robiłam go niedawno i przyznaje,ze jest to fajne ciasto bez pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie przyciągnęło właśnie to "bez pieczenia" :))

      Usuń
  2. Mmmm wygląda pysznie, no będę musiała spróbować:D
    zapraszam do mnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można by pomyśleć nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Chciałabym zaprasić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam w tv i mnie zaciekawił ale jeszcze go nie wypróbowalam...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)