piątek, 1 marca 2013

Kolejna przesyłka :)

Dziś doszła do mnie przesyłka z poradnikiem od Nestle i avizo. Poradnik może się przydać, bo Kuba za 10 dni kończy 4 miesiące i pomimo tego, że karmię go piersią, spróbujemy nowych posiłków. Bardziej poradnik pomoże mi we wprowadzaniu glutenu (też już niedługo) - jakoś nie mogę się z tym ogarnąć...
A co czekało na mnie na poczcie? Już pokazuję.





W paczuszce znalazłam Olej słonecznikowy firmy Zielony Nurt :) myślę, że już w najbliższych dniach rozpocznę testowanie, więc długo na recenzję nie będziecie czekać.

















To teraz z innego worka: dziękuję dziewczynom, które oddały swoje głosy na moją odpowiedź w konkursie Bebiko :)  i proszę o jeszcze ;)
Do zdobycia całkiem fajne nagrody, więc miło byłoby wygrać :)

:*



3 komentarze:

  1. te paczuszki od Nestle sa swietne, sama chyba ze 3 razy taką dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. olej jest super do sałatki, polecam, ja już zamówiłam kolejny, bo się powoli kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie czekam na recenzję.;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)