wtorek, 5 marca 2013

Kolejna współpraca i paczuszka - dla synka

Pokażę Wam, co dziś znalazłam w tej paczce. Powiem tylko na wstępie, że jest to moja nowa współpraca :)






Już pokazuję, co było w środku. Jak na razie nic dla mnie. Ten produkt będzie testował mój syn ;)


Są to wybrane przeze mnie body od firmy Bodziakowo.
Zdam fotorelację z testów, koniecznie :)

















Następna paczuszka również była dla Kuby. 
Była to przesyłka od Hippa :)

Poniżej zdjęcie zawartości: sok jabłko - marchew po 4. miesiącu i obiadek dynia z indykiem po 5. miesiącu.
Była tam też łyżeczka i malutki poradnik z produktami Hipp'a i konkretną informacją, co od kiedy można podawać dzieciaczkom - przydatne :)

Niedługo będziemy rozszerzać dietę, także produkty na pewno się przydadzą :)











Jak Wam się podobają nasze body? :)

Mamy, dostawałyście paczuszki upominkowe od tego typu firm?
Jak Wam szło rozszerzanie diety maluszka? :)

6 komentarzy:

  1. Znam ta firmę bodziakowo, kiedyś u nich kupywałam :)
    A kiedys dostałam taką sama paczuszkę do testów jedzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny napis na tym body :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie sliczne body;) cudo;)
    zapraszam do siebie na rozdanie kosmetyczne;]

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)