sobota, 23 marca 2013

Liebster Blog Award


Zostałam oTAGowana przez zmojegopunktuwidzenia :)
Dziękuję, z chęcią odpowiem na Twoje pytania ;)

O co w tym chodzi? Odpowiadam na 11 pytań osoby, która mnie oTAGowała. Następnie zadaję moje 11 pytań i nominuję 11 blogów, które udzielają odpowiedzi na moje pytania i mają poniżej 200 obserwatorów (uprzednio ich o tym informując, oczywiście :)

Odpowiadam :)




Moje odpowiedzi na pytania zmojegopunktuwidzenia:

1. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Perfumy Dolce&Gabbana Light Blue
 

2. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Bez telefonu, portfela i kluczy :)
 

3. Książka czy film?
Jedno i drugie - lubię czytać i oglądać filmy.
 

4. Planowanie czy spontaniczne działanie?
Lubię mieć wszystko zaplanowane dokładnie, ale z moich obserwacji wynika, że zawsze coś się zmieni, więc od dłuższego czasu działam spontanicznie :)
 

5. Jakie są dla Ciebie najbardziej stresujące sytuacje?
Hmm... Ostatnio stresują mnie tylko wizyty u lekarza z moim synkiem.
 

6. Jak lubisz spędzać wolny czas?
Lubię spacerować z rodzinką i psem po lesie :)
 

7. Domatorka czy imprezowiczka?
Kiedyś imprezowiczka, od roku domatorka ;D
 

8. Makijaż wykonujesz codziennie czy okazjonalnie?
Codziennie preferuję make-up np make-up. Bardziej widoczny makijaż tylko okazjonalnie.

9. Zdrowe jedzenie czy fast foody?
Na codzień zdrowe jedzenie, raz na dłuższy czas fast food :)
 

10. Szybki prysznic czy kąpiel w wannie?
Zdecydowanie szybki prysznic.
 

11. Jakich cech charakteru nie lubisz u ludzi?
Nie lubię ludzi fałszywych i egoistycznych (nie mylić ze zdrowym egoizmem ;)

Zostałam oTAGowana również przez mlodsza-siostra :)
Oto jej pytania i moje odpowiedzi:

1. Język angielski czy niemiecki?
Zdecydowanie angielski.


2. Czy masz cel życiowy?
Mam.
 

3. Czego jesteś maniaczką? :D (lakiero, włoso, sukienko, apaszko itd. )
Mam bzika na punkcie paznokci, zawsze muszą wyglądać dobrze.
 

4. Co sprawia Ci największą radość na co dzień? 
Przebywanie z moim synkiem :)
 

5. "Schabowe" z piersi z kurczaka czy schabowe ze schabu?
Pierś kurczaka.
 

6. Czy masz do tej pory jakieś pamiątki z dzieciństwa? Jeśli tak, to jakie? :)
Mam ich mnóstwo, wszystkie są u babci. Nie byłabym w stanie ich tutaj wymienić, dużo tego :)
 

7. Czym jest dla Ciebie miłość?
Myślę, że miłość i przyjaźń to nieodłączne elementy naszego życia.
 

8. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?
j.w.

9. Zwracasz uwagi na skład kosmetyków?
Od roku tak.
 

10. Jak dbasz o swoje skórki i paznokcie?
Stosuję różne 'maczanki', usuwam skórki (rzadko jakieś są). Dbam o dobry wygląd paznokci (naturalnie wyglądają jak francuski manicure, więc rzadko maluję je lakierem).
 

11. Czy łatwo się denerwujesz?
Zależy od sytuacji :) 
Moje pytania:
1. Danie, które lubisz najbardziej
2. Ulubiona pora roku?
3. Jaki styl ubioru preferujesz i stosujesz u siebie? (sportowy, elegancki etc.)
4. Dzień czy noc?
5. Jak często odwiedzasz fryzjera/kosmetyczkę?
6. Odpoczywasz aktywnie czy wolisz leniuchować?
7. Rzecz, którą musisz mieć w torebce??
8. Twoje hobby?
9. Co daje Ci pisanie bloga?
10. Pierwsza rzecz, jaką robisz po włączeniu komputera?
11. Film/książka, do której chętnie wracasz (ulubione)? 
Nominuję:
 :)

7 komentarzy:

  1. bardzo dziekuje za nominacje kochana, postaram sie odpowiedziec w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki... jak znajdę chwilę to odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam Cię!
    http://mlodsza-siostra.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-avard-nr3.html
    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję:)
    odpowiedziałam tutaj: http://zlotapigmejka.blogspot.com/2013/03/tag-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za nominację, jak tylko znajdę chwilkę to odpowiem.;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)