sobota, 9 marca 2013

Produkty Akuku - testy synka :)

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Akuku i wybrałam do przetestowania następujące rzeczy:
  • śliniaczek "Piesek" z piszczałką

  • gryzaczek silikonowy "Rybka"

  • grzechotka z gryzaczkiem "Trójkąt"
 Dzisiaj napiszę ich zbiorową recenzję :)







Rozpocznę od śliniaka.
Piesek towarzyszył synkowi w pierwszym nowym posiłku i pewnie będzie jego kompanem przy jedzeniu jeszcze nie raz :)
Póki co syn jeszcze nie dokładnie rozumie, co na sobie ma, nie umie bawić się piszczałką, ale wszystko przed nim :)
Mnie zadowoliło w tym produkcie kilka rzeczy. 
Po pierwsze - od spodu jest obszyty ceratką, co dobrze chroni ubranko pod spodem.
Po drugie - wygodny. Zapięcie na rzepy (nie na guziki ani zakładane przez głowę). Nie uciska szyjki dziecka.
Po trzecie - atrakcyjny dla dziecka. Wesoły, kolorowy obrazek z piszczałką :)
Śliniak będzie sprawdzał się lepiej, kiedy synek będzie miał troszkę więcej niż 4 miesiące :)


Grzechotka z gryzakiem wodnym (4+)
Szczerze powiem, że ta grzechotka mało zainteresowała mojego synka. Nie wydaje ona zbyt głośnych dźwięków przy potrząsaniu nią przez dziecko. Może dlatego nie bawił się nią zbyt długo.
Być może zainteresuje się nią, jak będzie ciut starszy :)





Gryzak silikonowy (0+)
Najlepsze zostawiłam na sam koniec. Zamawiając ją, nie wiązałam z nią zbyt dużych nadziei. Wyglądała na twardą i trochę wątpiłam, czy będzie dobra dla dziąsełek dziecka.
Stare porzekadło mówi "Nie oceniaj książki po okładce". Mogę powiedzieć, że i w tym wypadku się sprawdziło.
Kiedy otworzyłam opakowanie, żeby wyparzyć gryzaczek, zaskoczyłam się bardzo - jest na prawdę miękki! :)
Synowi będą niedługo wychodzić ząbki, więc dziąsła go lekko swędzą. Dostał gryzaczek i od tej pory wkłada go co trochę do buzi i gryzie ogonek rybce :)
Ten gryzak jest moim zdaniem na prawdę przyjemny dla dziecka.
Nie mam zaufania to wodnych gryzaków - moim zdaniem struktura ich materiału jest zbyt twarda.
Gryzak silikonowy polecam z całego serca! :)



Czy Wasze dzieci miały (lub mają) któryś tych produktów?
Jakie są Wasze zdania na ich temat? :)

5 komentarzy:

  1. śliniaczek jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) choć przyznam szczerze, że materiał w rzeczywistości wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciach ;)

      Usuń
  2. Ten gryzak jest rewelacyjny, chyba muszę taki nabyć.;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)