środa, 10 kwietnia 2013

Nowe współprace


Od początku tego tygodnia otrzymałam dwie paczki od firm, z którymi nawiązałam współpracę.











Co jest w środku? ;)












Pierwsza paczka raczej nie jest tajemnicą. Są to produkty od MAM baby, które wybrałam do testów:
  • opakowanie na smoczki MAM Pod,
  • gryzak z częścią chłodzącą i klipsem Mini Cooler&Clip,
  • wkładki laktacyjne.





 

Kolejną nową współpracę podjęłam z Grzegorzem Kolakiem (www.noweklimaty.pl), który zajmuje się produkcją poduszek i materacy z materiałów zgodnych z naturą. Otrzymałam do testowania lnianą poduszkę wypełnioną łuskami gryki, obłożoną w satynową poszewkę.









 Oprócz tych przesyłek dotarła do mnie również teczka od Bebilonu, w której znalazłam śliniaczek, poradnik i saszetkę mleka Bebilon 2.





 
 

Recenzji powyższych produktów możecie spodziewać się niebawem :)

A może któryś z nich już miałyście okazję testować?



5 komentarzy:

  1. Tez miałam bebilon i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe współprace, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :) też kiedyś dostałam to z Bebilonu :) A i misia nawet :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i zapraszam do siebie ja zaobserwowałam bloga i zostanę stałą czytelniczką :)

    http://kasiulekkochany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Ja też od jakiegoś czasu testuję tę poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)