poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Paulaa rozdaje - przedłużam i dodaję kilka drobiazgów do nagrody :)

Taak, piękna pogoda i słońce działają na mnie bardzo pozytywnie, postanowiłam więc przedłużyć pierwsze rozdanie tego bloga. Nie robię tego jednak "na sucho" ;)

Do nagrody, którą szczegółowo opisałam w poście ogłaszającym rozdanie dodaję kilka drobiazgów.
Informację zamieszczam tutaj, ale też w ww. poście.

Rozdanie postanowiłam przedłużyć jeszcze o 20 dni, czyli do 12 maja
No i teraz najważniejsze, czyli o jakie kosmetyki powiększy się nagroda?

Już pokazuję i opisuję dokładnie :)


  1. Krem do rąk pielęgnacyjno-nawilżający
  2. Kostka Dove Creamoil
  3. Kostka Bentley Organic
  4. Miniaturka lakieru O.P.I.
  5. Zestaw kilkunastu próbek


Zgłoszenia przyjmowane są w komentarzach pod postem Paulaa rozdaje, do którego Was serdecznie zapraszam :) 

1 komentarz:

  1. Zapraszam do mnie na rozdanie. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)