poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Problem z bloggerem .

Kochani, mam problem z bloggerem.
Od dwóch dni próbuję dodać post ze zdjęciem. Już przy pisaniu posta (kiedy automatycznie zapisuje się wersja robocza) wyskakuje mi błąd.
Przy publikacji to samo.
Postu nie da się ani zapisać, ani opublikować...

Od początku pisania bloga przy pisaniu postów pojawiały mi się takie sygnały, ale tylko raz, maksymalnie dwa przy jednym poście...

A teraz nie mogę w ogóle dodać postu, a do tego zdjęcie w opcji "Wstaw zdjęcie" wcale się nie ładuje...

Pomocy! :)


PS. Ten post się opublikował, bo jest bez fotki. Miał ktoś z Was taki problem?

7 komentarzy:

  1. przykro mi, ale nie umiem pomóc ...

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie wiem co to może być... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak mam i muszę często odświeżać stronę ( po każdej nieudanej próbie wstawienia zdjęcia) a zdjęcia wstawiać pojedynczo a nie hurtowo po kilka naraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś ten blogger się psuje u mnie raz miałam taki problem ze ze zdjęciem post był u mnie widoczny jako opublikowany, widniał na blogu ale na liście czytelniczej nie - wystarczyło usunąć jedno zdjęcie - chyba ogólnie jest to wina bloggera, bo kilka dziewczyn pisało ze zdjęcia im się nie wczytują w ogóle albo wolno - miejmy nadzieje ze szybko to naprawią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie pomogę bo nie miałam nigdy takiego problemu

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)