wtorek, 21 maja 2013

Naturalna poducha :)

Niecałe miesiące temu nawiązałam współpracę z Grzegorzem Kolakiem, od którego następnie otrzymałam produkt z jego asortymentu do przetestowania i podzielenia się z Wami moją opinią na jego temat.

W paczuszce znalazłam poduszkę :)
Niby zwykła rzecz, ale... 





No właśnie, ale..
Ta poduszka nie jest znowu taka zwykła. Jest to poduszka wypełniona łuskami gryki (na zdjęciu potwierdzenie moich słów ;)

Co o poduszkach z łuskami gryki pisze producent? (zaczerpnięte z ulotki)
"Łuski gryki - całkowicie naturalne wypełnienie dla materaców i poduszek dla ludzi, którzy chcą dobrze i zdrowo spać. Poduszki i materace z łuskami gryki są przewiewne, nie nagrzewają się od ciepła ciała, nie uczulają, utrzymują mikroorganizmy i grzyby z dala od siebie - z powodu swoich naturalnych składników. Poduszki i materace nimi wypełnione nie sprężynują, dobrze dopasowują się do kształtu ciała. Podczas ruchu wydają cichy szelest."

Najpierw przeanalizuję słowa producenta. Zacznę od tego co mogę stwierdzić z autopsji, że jest prawdą. Na pewno to, że poduszka się nie nagrzewa (co ogromnie ucieszyło mojego męża, bo on uwielbia spać na chłodnym - zwykłą poduszkę kilka razy w nocy przekręca na drugą, chłodniejszą stronę). Poduszka nie sprężynuje, idealnie dopasowuje się do kształtu ciała (co poniżej zobaczycie na zdjęciu). Przy poruszaniu poduszką rzeczywiście wydaje cichy szelest - tego Wam już nie pokażę, ale można to sobie wyobrazić: ususzone łuski gryki, które 'ocierają' się o siebie :)


Niestety nie jestem w stanie stwierdzić pozostałych aspektów: czy uczula (u nas nikt nie jest alergikiem) oraz czy utrzymuje mikroorganizmy i grzyby z dala od siebie (tego również siłą rzeczy nie jestem w stanie sprawdzić).

A teraz moja opinia:
pierwsze wrażenie - jak można leżeć (nie wspominając już o spaniu) na takim kamieniu! Poduszka w dotyku twarda. Po co 
komu takie coś.

Pierwsze ułożenie głowy na poduszce nie zmieniło mojego poglądu na ten wyrób.
To była chyba kwestia tego, że nigdy nie miałam okazji wypróbować takiej poduchy na sobie. Więc siłą rzeczy wydawała mi się twarda. Po drugim razie zakochałam się w niej.
Jest mega wygodna - pewnie głównie z tego powodu, że idealnie dopasowuje się do kształtu ciała. 

Ja i mąż bardzo ją polubiliśmy i chyba zaopatrzymy się jeszcze w jedną poduszkę.
Naszemu synkowi też wygodnie było się o nią opierać (sam jeszcze nie pewnie siedzi) - poduszka wgłębiała się w miejscu nacisku plecków synka i było mu wygodniej :)

Wykonanie moim zdaniem bardzo staranne, poszewka bardzo elegancka - poduszkę można położyć nawet w salonie, będzie również ładną ozdobą.

W asortymencie noweklimaty.pl są nie tylko takie poduszki. Można tam znaleźć także materace, wałki oraz poduszki i maty do medytacji (które nie muszą służyć akurat do medytacji - każdy może zastosować je według własnych potrzeb). Znajdziemy tam także wypełnienia do poduszek: łuska gryki zwykła lub ekologiczna w wariantach: 2 lub 5 kilogramowym.




Tutaj możecie zapoznać się z dokładnymi opisami produktów, które Was zainteresują, a tutaj możecie je zakupić :)


Zapraszam.







9 komentarzy:

  1. swietna jest ta poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja już nie wyobrażam sobie spać na czymś innym :))

      Usuń
  2. Dodałam i zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chce! :D

    Zapraszam cię do udziału w akcji Maliny http://testykosmetyczne.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html
    więcej - u mnie na blogu, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa ta poduszka :) Pozdrawiam i zapraszam również do nas :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAPRASZAM - ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO WZIĘCIA UDZIAŁU W Liebster Award PYTANIA ZNAJDZIESZ U MNIE NA BLOGU :*
    http://innlovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie taka poduszka na pewno jest fajna, lecz ja zdecydowanie wolę spać na wysokiej jakości materacu https://senpo.pl/materace/ ponieważ wiem jak duże to ma znaczenie. Zresztą gdy jesteśmy bardziej wyspani to na pewno nasz cały dzień staje się także o wiele lepszy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)