wtorek, 21 maja 2013

Przesyłka z Biedronką ;)

Wczoraj kurier zapukał do moich drzwi i wręczył mi paczuszkę. Byłam zdziwiona co to może być. W natłoku zdarzeń (dzień wcześniej byliśmy na komunii) zapomniałam, że oczekuję na dwie pewne przesyłki dotyczące współpracy z moim blogiem.
Pierwsza właśnie wczoraj dotarła :) 
Kilka miesięcy temu z Panią Klaudią z agencji Art Media rozpoczęłyśmy rozmowy, które sprowadziły nas właśnie do tej współpracy. W imieniu tej agencji otrzymałam biedronkowe produkty :) 

Co było w środku? ;)



W biedronkowej torbie znalazłam...
Kapsułki do prania :)
Dokładniej dwa opakowania po 20 kapsułek: kolor i uniwersalne. 


Jestem ciekawa jak się spiszą. Recenzji możecie spodziewać się za około 3-4 tygodnie. Już teraz zapraszam Was serdecznie ;)

1 komentarz:

  1. Gratuluję tylko ciekawa jestem z jaka to firmą zaczełaś współpracowac?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)