poniedziałek, 16 grudnia 2013

Pieluszki Dada - edycja świąteczna :)



Kochani!
W ramach współpracy z Jeronimo Martins otrzymałam do przetestowania pieluszki Dada w świątecznej edycji. Tym bardziej byłam zaskoczona, bo nie spodziewałam się żadnej przesyłki ;)




Miałam pisac częściej, ale ostatnio nie bardzo jestem w stanie - pobyt w szpitalu i zalecenia lekarzy o oszczędzaniu się nie bardzo sprzyjają przesiadywaniu przed komputerem.

Przejdźmy jednak do recenzji świątecznych pieluch Dada.
My generalnie na codzień używamy Dada zamiennie z Pampersami (oba produkty z resztą porównywałam i recenzowałam: klik)

W zasadzie jakośc pieluch i ich jako taki stan techniczny się nie zmienił.
Za to oprawa wizualna - jak najbardziej:


        (po lewej przód, po prawej tył pieluszki :)

Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo podoba się ta grafika ;) świetnie pomyślany ogon renifera na tyle pieluchy :)
Umila korzystanie i wprowadza dodatkowy akcent świąteczny.

Ja dostałam do testów mega pakę pampersów (108 sztuk) i z tego co się orientuję, można było je zakupic za 49,99 zł.
Wychodzi na pewno taniej (o jakieś 10zł), ale fajnie by było, gdyby była też dostępna standartowa paczka w zwykłej cenie, jednak w edycji świątecznej.

Pieluch w tej paczce jest tyle, co w dwóch zwykłych (foto).



A jak wy zapatrujecie się na pomysł urządzania takich świątecznych edycji na pieluszkach dla dzieci?
Uprzyjemnia to korzystanie (Wam/dzieciom) ?

4 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)