czwartek, 6 lutego 2014

"Niebieskie pudełko" i inne, czyli co dostaliśmy od szpitala przy wypisie :)

Wiele przyszłych mam słyszało o "niebieskim pudełku" i niejednokrotnie zastanawia się, co w nim znajdzie.
Z racji tego, że niedawno sama takie pudełko otrzymałam, zaspokoję Waszą ciekawość i pokażę, co ja znalazłam w tajemniczym "niebieskim pudełku" :)

Razem z tym pudełkiem dostaliśmy też inne pakiety od szpitala, których zawartość również Wam pokażę.



Każdego dnia pobytu w szpitalu po porodzie byłam zaskakiwana, ponieważ codziennie ktoś przynosił jakiś pakiet dla małego.

Łącznie w szpitalu dostaliśmy:

  • Niebieskie Pudełko "Skarb Malucha"
  • Różowe Pudełko "Dzidziuś"
  • pakiet Johnson's baby
  • pakiet Nivea baby
  • mega książeczkę z wierszykami "Pierwsza Książka Mojego Dziecka"
  • witaminki KiD-Vitum

W Niebieskim Pudełku znalazłam:
- poradniki rodziców
- próbkę mleczka do prania Lovela
- próbkę płynu do płukania Lenor Sensitive
- próbkę Sudocremu
- próbkę Emolium do kąpieli
- próbkę olejku myjącego na ciemieniuchę z Ziajki
- próbkę kremu pielęgnującego z Ziajki
- 1 saszetkę Compli Flora 
- małą butelkę wody niegazowanej Żywiec Zdrój
- pakiecik od Pampersa
- kupony rabatowe (do sklepu Smyk, na zakup Fotoksiążki)


W pakieciku Pampersa znalazłam:
2 sztuki pampers Premium Care 1
- 2 sztuki pampers New Baby 1
- chusteczki Pampers Sensitive 12 szt.
- poradnik Pampers


W różowym pudełku "Dzidziuś" było:
- 1 sztuka pieluszki Dada 1
- mała tubka dermatologicznej bazy z tlenkiem cynku Ziaji
- 2 wkładki laktacyjne Canpol babies
- smoczek uspokajający 0-6 Canpol babies
- mała buetlka wody Mama i ja
- poradniki
- gazeta Mamo to ja
- broszury reklamowe


Pakiet od Johnson's baby zawierał:
- małą buteleczkę łagodnego płynu do mycia ciała i włosów 3w1
- małą buteleczkę mleczka pielęgnującego
- 2 wkładki laktacyjne
- poradnik


W pakiecie od Nivea baby było:
- mała tubka kojącego kremu przeciw odparzeniom
- płyta "Pierwsze chwile razem"
- kupon rabatowy do Rossmanna na zakup kosmetyków Nivea baby
- poradnik


Najbardziej ze wszystkich pakietów spodobał mi się zbiór wierszyków "Pierwsza Książka Mojego Dziecka". Do książki dołączona była płyta z kołysankami, ale nie wzbudziła ona mojego entuzjazmu.


Ciekawe wierszyki, kolorowe ilustracje - z pewnością będziemy ją czytać przed snem nie raz :)







Oprócz wierszyków w książce są też przydatne teksty dla rodziców: 12 przykazań i 12 zakazań dot. dzieci, lista 20 korzyści, jakie niesie ze sobą codzienne czytanie dziecku przez 20 minut, historie trójki dziecki, którym czytanie przez rodziców pomogło w rozwoju (patrz: zdjęcia - aby zobaczyć dokładniej litery, kliknij na zdjęcie).




















Kochane przyszłe mamy, dodam tylko, że zawartość pudełek ulega zmianie - 14 miesięcy temu, kiedy po urodzeniu Kuby też dostaliśmy pudełka Niebieskie i Różowe, było w nich zupełnie co innego. 
Były oczywiście próbki, pieluszka, kupony rabatowe, gazetki, woda... Jednak smoczek, który znalazłam tym razem, był dla mnie zaskoczeniem :)

Zawartość Waszych pakietów pozostaje zatem zagadką do ostatniej chwili ;)


A co Ty znalazłaś w swoim pudełku? :>


3 komentarze:

  1. Super artykuł, więcej informacji na ten temat znajdziecie na tej stronie - https://kobiecyswiat.pl/niebieskie-pudelko-jak-je-dostac-co-w-nim-jest/.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie dostałam żadnego pudełka przy żadnej z córek... Może teraz przy synku będzie coś? 🙂

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)