środa, 19 marca 2014

Oszczędzaj na zakupach :)

Kto z nas nie lubi robić zakupów :)
Tym bardziej w porze między-sezonowej, kiedy robimy wymiankę ubrań, butów i wielu innych rzeczy.
Nam, matkom często brakuje czasu. Ewentualnie, nie oszukujmy się, dzieci nie lubią łażenia po sklepach cały dzień.

Jak najszybciej zrobić zakupy? W internecie, to oczywiste.
Chwila przed komputerem, zamawiasz, płacisz, odbierasz od kuriera i po sprawie.

A jak jeszcze można zaoszczędzić, to już całkiem super!



Zaraz pokażę Ci co i jak ;)



Zakupy robić trzeba i innej opcji nie ma. Fajnie jednak, kiedy możemy coś na tych zakupach oszczędzić :) mnie przynajmniej cieszy to bardzo.
Z dziećmi nie zawsze mam czas biegać po promocjach.

Do teraz. Wiem już, w jaki sposób zaopatrzę się w potrzebne rzeczy, żeby kilka złotych zostało na koncie ;)

Pokażę i Wam.

promoszop.pl

Jest tam mnóstwo rabatów, kuponów i promocji, do wyboru do koloru.
Podział na sklepy, na kategorie.
Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie :)

Ja już szukałam, podzielę się z Wami co wpadło mi w oko (znalezione w 5 minut - co będzie jak posiedzę dłużej ;)




Upatrzę też coś ciuszkowego dla siebie w Zalando:




I jeszcze więcej dla chłopaków w 5.10.15:




Dodatkowo jakieś empikowe zakupy:



Szop z promocjami jest też na Facebook'u.




Polecam promoszop.pl Waszej uwadze, a sama biorę się za zakupy :)


Post sponsorowany.



Spodobał Ci się ten post? Nie przegap następnego wpisu! Polub "Świat młodej mamy" na Facebook'u :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)