piątek, 4 kwietnia 2014

Przepis z makrelą :)

Obiecany post z przepisem :)

Ryby w konserwie zna każdy z nas, spora większość jada je z pewnością bezpośrednio.

Każdy ma też swój przepis, w którym je wykorzystuje - ja mam swój i chciałam Was z nim zapoznać :)



Mój przepis to pasta na kanapkę :)
Zazwyczaj robię ją z wędzonej makreli, ale tym razem postanowiłam spróbować również z konserwą.
Wyszło tak samo smacznie, zatem mogę z czystym sumieniem przekazać Wam ten prosty, ale jak pyszny przepis :)

Do mojej pasty będziecie potrzebować:

  • filety z makreli (u mnie w sosie pomidorowym od Graala - opakowanie większe 170 g i mniejsze 100 g)
  • średni ogórek kiszony
  • małą cebulkę
Makrelę wrzucamy do miseczki i rozdrabniamy widelcem.
Ogórka i cebulkę kroimy w drobiutką kosteczkę.
Mieszamy.



I w zasadzie to tyle :)
Banalnie proste, ale uwierzcie - smakuje super.

Oczywiście każdy może doprawić ją zgodnie ze swoim gustem kulinarnym, np. dodać łyżeczkę majonezu/musztardy,  posypać lekko szczypiorkiem lub modyfikować w inny sposób :)

Tutaj możecie zapoznać się z produktami Graala.

A może ktoś z Was robi już taką pastę? :)





Spodobał Ci się ten post? Nie przegap następnego wpisu! Polub "Świat młodej mamy" na Facebook'u :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)