czwartek, 4 kwietnia 2013

Chusteczki Pampers - porównanie

Święta, święta i po świętach :) 
Witam Was serdecznie i przepraszam za tak długą nieobecność. Było to spowodowane przygotowaniami do świąt, samymi świętami i sprawami zdrowotnymi :)
Ze względu na to, że już po wszystkim, przychodzę do Was z porównaniem - na warsztat wzięłam chusteczki Pampersa, wszystkie rodzaje, jakie wpadły mi w ręce ;)
Są to chusteczki Baby Fresh, Naturally Clean i Sensitive.

Zapraszam :)





Co pisze o nich producent?
Baby Fresh - Chusteczki zawierają 98% oczyszczonej wody i delikatne środki pielęgnujące skórę dziecka, więc możesz idealnie umyć dziecko w dowolnym czasie i miejscu.
Naturally Clean - Chusteczki skutecznie oczyszczają skórę dziecka i są dostępne w przystępnej cenie.
Sensitive - Chusteczki są doskonałym dopełnieniem pieluszek New Baby. Zapewniają delikatniejsze oczyszczenie, odpowiednie do codziennej pielęgnacji szczególnie delikatnej skóry noworodka.


Zacznę może od opakowań. Baby Fresh i Naturally Clean są pakowane po 64 sztuki. Sensitive nieco mniej, bo w paczce mamy 56 sztuk (na zdjęciu opakowanie "próbkowe", z Niebieskiego Pudełka - tylko takie miałam w czasie sesji, ale zapewniam, że używałam więcej ;)) - poza tym teraz opakowania Sensitive wyglądają inaczej - jest całe białe z innym dzidziusiem :)

Otwarcie - nie wiem, czy tylko ja zauważyłam, że te opakowania przy każdym otwarciu "skrzeczą" ? ;) 
Jednak to co na początku przeszkadza, po pewnym czasie staje się rutyną i da się z tym żyć :)

Wyciąganie - najlepiej moim zdaniem wyciąga się chusteczki Naturally Clean, ale to być może dlatego, że są mniejsze od pozostałych (zdjęcie). Następnie Sensitive, a na końcu niestety Baby Fresh - te idą z opakowania jak wąż boa :D  natomiast lekka wprawa i ten aspekt też da się pominąć.

Na zdjęciu chusteczki są ułożone w tej samej kolejności, co paczki chusteczek na pierwszym zdjęciu. Zaskoczyło mnie to, że przy wykonaniu porównania w dniu sesji chusteczka 'pomarańczowa' okazała się niewiele mniejsza od pozostałych, podczas gdy dokonując porównania jej z chusteczką zieloną jakiś czas wcześniej, wydawała się sporo mniejsza. 
Nie wiem, czy trafiło mi się wyjątkowe opakowanie teraz, czy wtedy. 
Nie zmienia to faktu, że ta chusteczka jest mniejsza i tak :)

Zapach - chusteczki Baby Fresh pachną 'czystym dzidziusiem' :) Naturally Clean moim zdaniem nie pachną rumiankiem, ale owocami. Według mnie nie są to nachalne zapachy i mi odpowiadają. Ze względu na to, że o gustach się nie dyskutuje, ten aspekt pozostawiam do oceny każdemu z osobna. Sensitive są natomiast bezzapachowe. 

Struktura materiału - chusteczki białe i zielone mają podobną strukturę: są miękkie w dotyku i dają uczucie delikatności. Dotykając pomarańczowe mam wrażenie, jakby były lekko natłuszczone.

Cena - pojedyncze opakowania chusteczek kosztują różnie: Baby Fresh i Sensitive około 8-9 zł, a Naturally Clean około 6-7 zł. Zapewne nie oświecę nikogo mówiąc, że bardziej opłaca się kupować w wielopakach, wychodzi wtedy dużo taniej (w 6-pakach zielonych lub białych chusteczek wychodzi około 5-6zł za 1 opakowanie).

Osobiście używamy wszystkich rodzajów, zależy, jakie w danym momencie wpadną nam w ręce na zakupach. Żadne nas nie uczuliły.

Który rodzaj tych chusteczek preferujecie?
Trzymacie się tylko 'pampersowych' czy w ogóle nie mieliście ich w swoim użytkowaniu? :)

10 komentarzy:

  1. ja kupuje pojedynczo, bo u mnie po 5,5 kazda kosztuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. używamy naturally clean :) kupiłam 4-pak za 22zł w tesco, jak się skończą chce przetestować sensitive. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. my kupujemy pomarańczowe, bo sa bardziej mokre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego mam wrażenie, jakby były lekko natłuszczone ;))

      Usuń
  4. Ja najczęściej stosuję Huggies ale z pampers to tylko sensitive :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My używamy zielonych, bo przeważnie one występują w wielopakach, poza tym najbardziej nam pasują. Aczkolwiek pomarańczowe pachną niesamowicie- najładniej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moi znajomi zwykle kupują te pierwsze (niebieskie) dla swoich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)