niedziela, 27 stycznia 2013

Bella Mamma wkłady poporodowe - rzecz najważniejsza w torbie do szpitala.

Napiszę opinię o wkładach poporodowych, które ja używałam. Niewiele jest opinii w internecie o tego typu produktach, a myślę, że przydałyby się one przyszłym mamom :)
Ja używałam wkładów poporodowych Bella Mamma.












Są to jedyne wkłady poporodowe jakie stosowałam. Innych po prostu nie miałam potrzeby kupować. 
Mąż przyniósł mi je do szpitala po pierwszym porodzie i szykując torbę do szpitala na drugi poród, wiedziałam, że kupię ten produkt. 
Wkłady są przede wszystkim super chłonne i duże (co po porodzie jest rzeczą pierwszorzędnej wagi).
Co prawda nie posiadają tzw. przylepca, ale mnie to nie przeszkadzało, nie przesuwały się. Z resztą, jak mają się przesuwać, kiedy po porodzie jedyną aktywnością jest przeważnie opieka przy maluszku - raczej biegać się w nich nie powinno ;)
Cena jest przystępna, około 5 zł za opakowanie 10 sztuk. Dostępność też dobra, u mnie w mieście są w każdej aptece.

Polecam uwadze kobiet szykujących się do porodu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)