sobota, 23 lutego 2013

Biały Jeleń - żel do mycia twarzy i szampon do włosów

Poniższa recenzja będzie dotyczyć 2 kosmetyków Biały Jeleń: żelu do mycia twarzy i szamponu. Opiszę je w jednym poście. Moja recenzja będzie opierała się na krótkim używaniu tych produktów; miałam do testowania przeznaczone jedynie po 3 saszetki każdego kosmetyku. To jednak trochę mało, żeby ocenić ich głębsze działanie. Mimo to, zapraszam do lektury :)


ŻEL
Producent:
Hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń z aloesem i ogórkiem przeznaczony jest do oczyszczania skóry normalnej i mieszanej. Delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia oraz zapobiega rozwojowi bakterii. W efekcie skóra twarzy jest dokładnie oczyszczona, odświeżona, gładka i miękka. Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi.
Zawiera: 
  • ksylitol i laktitol - składniki utrzymujące prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry
  • ekstrakty z aloesu i ogórka - zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia i uczucie odświeżenia
  • alantoina i pantenol - łagodzące podrażnienia skóry i stymulujące jej naturalne procesy regeneracyjne.
Konsystencja żelu jest właśnie taka "żelowa"; niezbyt zwarta. Żel przezroczysty, lekko zielony. Ładnie pachnie właśnie świeżym ogórkiem i aloesem :)
Po nałożeniu żelu na zwilżoną skórę twarzy i dekoltu, powstaje lekka piana. Łatwo go zmyć.
Po użyciu żelu miałam uczucie oczyszczenia i odświeżenia skóry. W dotyku jest naprawdę gładka i miękka :) 
Nie jest jednak tak doskonale, ponieważ czułam również ściągnięcie skóry... Myślę jednak, że nałożenie kremu zniweluje ten efekt uboczny ;)



SZAMPON
Producent:
 Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń do włosów ciemnych naturalnych i farbowanych przeznaczony jest do włosów pozbawionych blasku, wymagających wzmocnienia, regeneracji i ochrony koloru. Intensywnie nawilża i sprawia, że włosy są elastyczne, błyszczące, pełne życia i miękkie w dotyku. Pomaga regenerować powierzchnię włosów.
Zawiera:
  • substancje aktywne z liści karczocha - działające ochronnie na osłonkę włosa, zachowujące kolor i połysk
  • ekstrakt z orzecha włoskiego - działający jako naturalny barwnik, wygładzający i odbudowujący strukturę włosa
  • proteiny pszeniczne - poprawiające kondycję włosa.
Nie zawiera alergenów, silikonów i sztucznych barwników.
Szampon daje najlepsze efekty przy dłuższym stosowaniu.
Właśnie tak, jak mówi producent w powyższym zdaniu, ciężko mi opisać dokładne działanie tego szamponu. Spróbuję zatem napisać wszystko, co udało mi się odnotować po 3 razowym użyciu.
Szampon testował mój mąż, z racji tego, że ja jestem blondynką, a on ma właśnie ciemne włosy, naturalne.
Konsystencja szamponu nie różni się w zasadzie od innych tego typu kosmetyków, raczej lejąca; bezbarwna, przezroczysta. Szampon jest bezwonny. Łatwo rozprowadza się na włosach. Nieźle się pieni. Dobrze myje włosy, ładnie się spłukuje. Włosy są faktycznie miękkie w dotyku. To chyba wszystko co mogę o nim napisać :)

Tutaj możecie zapoznać się z ofertą Białego Jelenia :)

Jakie są Wasze opinie na temat tych kosmetyków? Stosowałyście je kiedyś?
A co sądzicie o tej firmie?

5 komentarzy:

  1. ten zel z orzechem włoskim bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z orzechem włoskim to szampon :) ja nie odnotowałam żadnego zapachu ;>

      Usuń
  2. chętnie wypróbowałabym żel do twarzy. Obecnie testują najzwyklejsze mydło "Biały jeleń", ale jednak to chyba nie jest to-za duże wysuszenie i dziwny "błysk" na twarzy jest po nim. A szkoda, bo czytałam wiele pozytywnych opinii.

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Żel miałam pełnowartościowy, całkiem dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty "Białego Jelenia", bo są bardzo delikatne i miłe dl skóry, tych produktów jeszcze nie miałam okazji poznać, a ten żel do twarzy całkiem dobrze się zapowiada.;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)