piątek, 15 lutego 2013

Pierwsze współprace :)

Miałam inny pomysł na notkę, ale z racji tego, że zawitał do mnie kurier i listonoszka, dziś przedstawię Wam moje dwie pierwsze współprace :)

Pierwszą współpracę nawiązałam z Panem Leszkiem Sierańskim z firmy Pure Queen. Do testowania otrzymałam kieszonkowy odplamiacz.



Druga współpraca: firma Akuku. Oto rzeczy, które wybrałam do testów :)

Recenzję odplamiacza zamieszczę już niebawem, pierwsze testy za nami :) dla pewności przetestuję go na innych plamach.
Natomiast Kubusiowe testowanie z rzeczami dla niego opiszę za jakiś czas :)

9 komentarzy:

  1. gratuluje wspaniałych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję fajnej współpracy i mam nadzieję, że je bedziesz rozwijać :)
    Pozatym pozdrawiam i wpadaj od czasu do czasu do mnie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja mam do cb pytanie odnośnie vinted... Dodaje po raz 10 zdjęcia i ciągle są nie takie. Mimo, że są ładne... nie mam pojęcia o co im chodzi :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Paaaula mam do cb sprawę na priv. Jak możesz napisz do mnie maila na milaxd94@gmail.com. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współprac ;)
    Czekam na recenzje.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uważaj, bo listonoszka niedługo przestanie cię lubić :D mój już się krzywo na mnie patrzy, heh

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;)